Revīzijas darbs ar klientiem tiek veikts ievērojot Starptautiskās grāmatvežu federācijas (IFAC) izdotos Starptautiskos revīzijas standartus (SGS) un Profesionālā grāmatvežu ētikas kodeksa prasības, kā arī Starptautiskās augstāko revīzijas iestāžu organizācijas (INTOSAI) Starptautiskos publiskā sektora revīzijas standartus.
Pieeja revīzijai tiek bāzēta uz regulāru kontaktu uzturēšanu ar klientiem, kas nodrošina izpratni par uzņēmuma darbību, to finanšu procesiem, kā arī riskiem un problēmām ar ko sastopas uzņēmuma vadība. Uzskatām, ka klienta uzņēmējdarības izpratne ir pamats kvalitatīviem revīzijas pakalpojumiem.
Tai pat laikā tiek saglabāta revidenta neatkarība, kas ir pamats objektīva un profesionāla sprieduma izteikšanai par finanšu uzskaites procesiem un atspoguļojumu uzņēmuma finanšu pārskatos.